Katrin Van de Water - High-end ondernemen

Wat is High-end ondernemen?

Voel jij ook dat de oogsttijd is aangebroken voor jou én je bedrijf?

Misschien stond je er nooit zo bij stil, maar in elke markt heb je drie segmenten…

  1. Je hebt het lagere segment met lage prijzen,
  2. het middensegment met gemiddelde prijzen,
  3. het hoger segment met premiumprijzen.

Waar bevind jij je nu in je markt?
Waar kom jij het meest tot je recht?

Hoe ziet een High-end klant eruit?

Over het algemeen vind je in het hoger segment klanten die méér geld dan tijd hebben.
Ze beslissen snel en zijn bereid fors te investeren in de efficiëntste oplossing voor hun probleem.
Ze nemen zelf verantwoordelijkheid en gaan zelfstandig aan de slag met het advies wat jij hen geeft.
Ze gunnen zichzelf het beste en willen verbinding.
Ze willen JOU!

Je werkt dus met premium klanten aan premium prijzen.

Wat betekent het High-end ondernemen voor jou?

Door je moedige keuze om je te richten op het bovenste segment van de markt hoef je niet heel veel klanten te hebben om mooie omzetten te genereren.
Je werkt immers niet uurtje factuurtje maar maakt een onweerstaanbaar aanbod waarbij een klant bereid is je bijvoorbeeld €20K te betalen voor een 6-maandenprogramma.

Hierdoor creëer je een uiterst eenvoudig businessmodel.

Geen groot team, geen hoge advertentiekosten, geen lanceringen, geen ingewikkelde funnels, geen ellenlange vragen over-en-weer voor een programma van €197…

Je gaat op een heel ander niveau ondernemen door te kiezen voor het high-end businessmodel.

Deze keuze levert jou veel voldoening, veel ‘empty time’ in je agenda, geld en vrijheid op,
en plots is je gewenste lifestyle dichterbij dan je denkt.

Misschien wil je wel meer tijd met je kinderen doorbrengen,
alle dagen gaan sporten,
elke maand 1 week vrij,
of 6 maanden per jaar in het Zuiden wonen?
Dat kan.

Je bent maar een paar keuzes verwijderd van een heel ander bedrijf en leven,
maar je moet dit willen en het moet bij je passen…

Voor wie is het High-end Ondernemen uitermate geschikt?

  • je hebt je omzetplafond bereikt, meer werken is geen optie (tenzij je erbij neervalt😱)
  • je voelt ergens dat je te goedkoop bent en wil je prijzen al langer verhogen, maar stelt het steeds uit
  • als je heel eerlijk bent, begin je je te vervelen in je bedrijf
  • je houdt je in bij je huidige klanten, je zou hen nog zoveel meer kunnen bieden
  • je houdt je sowieso in, ook in je zichtbaarheid
  • je ziet privé te weinig terug van je harde werken
  • je komt niet genoeg toe aan dingen die belangrijk voor je zijn: sporten, tijd met dierbaren…

Je verlangt naar:

  • een simpel bedrijf
  • heel goed verdienen
  • expertpositie aan de bovenkant van de markt, zeg maar de # 1 zijn in je markt is wat je eigenlijk wil
  • kwaliteit, in alle aspecten van je leven
  • joy & ease
  • regelmatig contact met gelijkgestemden
  • het niet meer alleen moeten doen…

That’s where I come in…

Spreken we elkaar binnenkort in een Gratis Strategiesessie waarbij ik je vertel welke mogelijkheden ik voor je zie?

Let op: per week is er maar ruimte voor 2 van deze gesprekken.