Mijn coming-out als miljonair zette wat in beweging…

Ik werkte de afgelopen maanden rond het thema ‘ruimte’ innemen.
Dit had gevolgen op allerlei terreinen privé en zakelijk
waarbij ik vandaag inzoom op één concreet voorbeeld.

Tegelijk vroeg mijn businesscoach ook écht door waarin ik verschil van andere businesscoaches.
Ik noemde een aantal dingen op waaronder het feit dat ik miljonair ben sinds m’n 45ste
en m’n klanten leer hoe ze verschillende High-end inkomensstromen kunnen opzetten.

‘Waarom lees ik dat nergens?’,
vroeg ze me.

‘Dit durf ik niet’, zei ik haar.
‘Er zit schaamte op’.

Dit gesprek in combi met dat thema ruimte innemen,
maakte dat ik voelde dat de tijd was aangebroken om kleur te bekennen.

Afgelopen vrijdag deelde ik het op LinkedIn.
Ik vertel in de post ook wat ik versta onder miljonair zijn,
dat het nooit een doel op zich is geweest,
en dat ik ook bij anderen merk dat er een taboe rond hangt.

Hier zie je de post waarmee ik 10.000 views haalde op 24 u :

Klik zeker op de post om de comments te zien.

Zet jij in de comments of dit jou inspireert,
of jij vrouwelijke miljonairs kent,
en er een taboe rond ervaart ?

Door deze post verzamelde ik 5 tips om een post viraal te laten gaan:

  1. kwetsbare content delen
  2. engagement creëren door op het einde van de post een vraag te stellen
  3. antwoorden als er comments komen
  4. mensen taggen waardoor de post bij veel mensen op de radar komt
  5. mensen uitnodigen comments op de post te geven (zoals ik nu doe in deze mail)

Hoe kan jij dit toepassen voor jou bedrijf?

Wil jij weten hoe ik jou kan helpen om conscious millionaire te worden en verschillende High-end inkomensstromen op te zetten?