Ik kreeg op Valentijn een wel zeer bijzondere mail in mijn inbox
Deze mail floepte op Valentijnsavond op mijn scherm:
Aanleiding was dus deze post:
Hoe denk je dat dit voelt om zo’n mail te krijgen?
Ik stuurde deze mail terug:
En al snel kwam deze:
Waarom ik dit deel?
Om te laten zien hoe het niet moet.
Wil ik hiermee zeggen dat je niet zelf potentiële klanten kan benaderen. Nee.
Integendeel, want ik raad mijn klanten ook aan om dat te doen,
maar op een heel andere manier.
Zachter, verbinderder,
vrouwelijker misschien😊?
PS Ik geef mijn klanten ook feedback op posts, mails, website… dus dit mailtje zou nooit vertrokken zijn op deze manier als deze dame klant was geweest bij me.
Ze gooit een deur dicht bij mij, maar ik zal haar ook niet aanraden bij anderen, terwijl ze misschien wel goed is in haar vak… Zonde toch?
Geef een reactie